Urząd Gminy w Rychtalu uprzejmie informuje, że z dniem 1 stycznia 2012 r. weszły w życie zmiany do ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. W związku z powyższym przedsiębiorca zamierzający na terenie Gminy Rychtal prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Rychtal. Wpis do rejestru oraz zmiany we wpisie do rejestru dokonywane są na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać: · firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy, · numer identyfikacji podatkowej NIP, · numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada, · określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych. Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się: „Oświadczam, że: 1. dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne 2. znane są mi i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia Powyższe oświadczenie powinno zawierać także: 1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy, 2. oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia, 3. podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze. Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu wejścia w życie (01.01.2012 r.) omawianej ustawy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą wykonywać działalność Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia następujących wymagań: Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do:
i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 152, poz.897).
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
o następującej treści:
i zgodne z prawdą;
13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)”.
w zakresie odbierania i zagospodarowywania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie powyższej ustawy, czyli do 31 grudnia 2012 r. (art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 152, poz.897).
z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia
27 kwietnia 2001 r. o odpadach;